onsdag 9 september 2015

Om bara Telia hade orkat ta reda på var jag bor hade vi inte haft något problem


"Lösenord skickas till den adress du är folkbokförd på. Uppdatera gärna dina uppgifter när Du mottagit detta så är det enklare framöver//NJ"
      
å    Så svarar en kontaktperson på TeliaSverige efter mitt förra meddelande.

     Jag tycker att detta är väldigt arrogant skrivet, en person som blir djupt kränkt när jag påpekar att TeliaSverige har gjort fel – och det inte bara en gång.

     Hela denna fråga hade varit löst för 10-12 dagar sedan om Telia bemödat sig om att ta reda på var vi bor samt vilken mail-adress vi har. Ett tips, kolla på räkningen och vilket mail-abonnemang vi har, då hade frågan inte varit något problem

     Betyget för TeliaSveriges agerande sjunker ännu mer.

     PS.
    
     Trots att min fråga upprepats om vart lösenorden har sänts INTE besvarats. Anser Telia att vi bor i Björkvik så skall det vara så - enligt Telia.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar