torsdag 18 februari 2016

Dina tweets visades 36,900 gånger under denna 91-dagarsperiod - dvs 406 per dag


Det är inte helt lätt att begripa sig på statistik - av skilda slag - in te minst vad det gäller dessa social media. Detta ha jag kopierat från en analys av mitt Twitter-konto. 

Dina tweets visades 36,900 gånger under denna 91-dagarsperiod

Under denna 91 dagars period fick du 406 visningar per dag

Sådana väldiga tal kan jag inte själv förstå, men jag vet att allt som har att göra med data och statistik på nätet är korrekt - dom har system som räknar ut n det ena än det andra. 

Jag tar till mig deras analyser, man behöver ju inte begripa sig på allt här i värden. 

På ett annat slags konto - där jag själv skriver in data, visar det sig följande siffror: 
Sidvyer, idag 274
Sidvyer, igår 122 
Sidvyer, senaste månaden 1 985 

Sidvyer, all historik 46 468 

Total kan det röra sig om att jag har haft hundratusentals "öppningar av mina tweets" Be mig inte förklara mera om detta. 

GONATT nu. Nu börjar det att bli mycke.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar