torsdag 2 mars 2017

Tage Erlander´s besök i USA 1952 och DC 3- ans öde intresserar fortfarande. Vilka är de som läser min blogg?

http://bit.ly/1aOpj1e

Det är ganska intressant hur vissa bloggar liksom lever vidare utan att man - dvs jag i det här fallet - gjort något som helst för att påminna om att bloggen fortfarande finns. Första inlägget var den 26 juli 2007, och det senaste inlägget - innan dessa rader - skrevs; 20 mars 2012, dvs alldeles snart fem år sedan.
Idag har jag haft 23 404 besök. Bara sedan 12 jan i år har bloggen besökts mer än 250 gånger på 2,5 månad. Vilka är de som letar sig dit, varje dag har jag ett flertal besök - vilka är det?
Bilderna visar Aftonbladet den 21 juli 2007 - snart 10 år sedan - som alltså gjorde två helsidor av mitt material. Dom fann alltså mitt material så intressant att det blev så mycket om mina uppgifter.
Jag har även en bild på mig framför den DC 3 som jag skriver om. Min teori är alltså att ryssarnas nedskjutning av DC 3_an var ett svar på Tage Erlanders besök hos USA ca två månader tidigare.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar